Ukulelede 7.Akorlar

Parçalarda sık kullanılan 7.akorlar A7,B7,C7,D7,E7 ve G7 akorlarıdır. Tek tek nasıl çalındıklarına bakalım;

A7 Akoru

A7 akoru C telinin 1.perdesine basarak ve tüm tellere vurarak elde edilir.

A7 Akoru

A7 Akoru

Videosu;

B7 Akoru

B7 akoru, G telinin 4.perdesi, C telinin 3.perdesi ve E telinin 2.perdesine basarak ve tüm tellere vurarak elde ederiz.

B7 Akoru

B7 Akoru

Videosu;

C7 Akoru

C7 akoru, A telinin 1.perdesine basarak ve tüm tellere vurarak elde edilir.

C7 Akoru

C7 Akoru

Videosu;

D7 Akoru

D7 akoru, G,C,E tellerinin 2.perdesine ve A telinin 3.perdesine basılarak ve tüm tellere vurularak elde edilir.

D7 Akoru

D7 Akoru

Videosu;

E7 Akoru

E7 akoru, G telinin 1.perdesine ve C ve A tellerinin 2.perdesine basılarak ve tüm tellere vurularak elde edilir.

E7 Akoru

E7 Akoru

Videosu;

G7 Akoru

G7 akoru,  C ve A tellerinin 2.perdesi ve E telinin 1.perdesine basılarak ve tüm tellere vurularak elde edilir.

G7 Akoru

G7 Akoru

Videosu;

7 Yorum

  1. merhabalar;

    site için çok teşekkürler başlangıç için gayet işe yarar bir site. size bir sorum olacak, bundan önce gitar çalmadım ve ardarda seri hareketler yapmada çok beceriksizim. hız kazanabilmek için nasıl çalışabilirim?

  2. Arkadaşlar gitar çalmak eğlenceli bir o kadarda uzun bir süreçtir sorun sizlerde değil yanlış teknik ve metotlardadır bu nedenle insanlar gitar alıp çalmak yerine onu evlerine koyarak aksesuar yapmaktadırlar KAYSERİ MERKEZDE KURS MERKEZİMDE VE KURSİYER EVİNDE BİREBİR ÖZEL DERS VERMEKTEYİM SİZLERE ÇOK KISA SÜREDE EN POPÜLER PARÇALARI EZBERE YÖNTEMLERLE DEĞİL ÖĞRENEREK SİZİ BAŞARIYA ULAŞTIRABİLİRİM İSTEKLİ ARKADAŞLARIN BANA 0507 226 14 93 NOLU numaradan ulaşabilirler bu site çok başarılı bir site sık sık ziyaret edebilirsiniz

  3. merhaba siteyi tam olarak kullanmayı bilmediğim için meramımı sizi yorum olarak yazmak durumunda kaldım mygitar da açtıgınız forma da yazdım fakat sanırım fark etmediniz henüz benim 10 yaşında bir kız kardeşim var ona doğum günü hediyesi olarak ukulele almak istiyorum bana marka ve eğitim konusunda yardımcı olurmusunuz hangi markayı almamı tavsiye edersiniz ?

  4. Bu faydalı site için teşekkür ederim.

  5. kirve çok teşekkürler ellerine sağlık


Yorumlar kapatıldı.