Ukulelede Tüm Akorlar – Chordette

Önceki üç yazıda majör, minör ve 7.akorları detaylarıyla yazmıştım. Onları ve diğer tüm akorları gösteren bir yazılım tanıtmak isityorum. Programın adı Chordette.

Chordette

Chordette

Ukulele ile çalınabilecek tüm akorların tutuş şekillerini gösteren çok işlevsel bir program. Kendi sitesinden indirebilirsiniz. (Download adress below)

Site adresi

http://www.ukefarm.com/chordette/

İndirme adresi

http://www.ukefarm.com/chordette/Chordette2_Win.zip

Akorların görünmesi için;

Yukarıda indirilen dosyanın içinde Externals adında bir klasör var. Onun içindeki bütün dosyaları Windows klasörü içindeki Fonts klasörüne kopyalamanız gerekiyor.

14 Yorum

  1. akor resmi bende çıkmıyor yardımcı olabilir misiniz?

    • Yukarıda indirdiğin dosyanın içinde Externals adında bir klasör var. Onun içindeki bütün dosyaları Windows klasörü içindeki Fonts klasörüne kopyalaman gerekiyor.

      • teşekkürler şimdi oldu 🙂

  2. teşekkürler güzel bir program =)

  3. Programı indirdim ancak system dosyasına çıkarmaya çalıştığımda hata veriyor masaüstüne atıyım birde dedim o zaman hiç gözükmüyor hatta bir de ekstradan system klasöründe fonts dosyası yokmuş zaten benim bilgisayarda. yardım edebilirseniz harika olur.

    • Programı masaüstüne indir, sağ tıklayıp buraya çıkart (extract here) de. Klasörün içindeki external klasörünü windows/fonts içine kopyala.

  4. abi
    akorlarin hepsi yanlis
    akorlar farkli . nasil dogru akorlar olucak

  5. aynen öyle bende de hep farklı akorlar çıkıyor ..

  6. merhaba bende ukulele alıcam linkini atsam uygunmu değilmi diye bakarmısınız? birde tüm şarkıların akorları varmı sizde?

  7. selam, windows/ font bir dosya değil bende de..bu konuda yapılabile
    cek birşey var mı?

    • Bilgisayarımda C diskinde windows ve font klasörleri var.

  8. Arkadaşlar font klasörüne Denetim Masası- Görünüm- Yazı Tipleri diyerek ulaşılıyor. Ziplenmiş haldeki dosyaları direkt Yazı Tipleri’ne çıkaramıyoruz. Onun için akorların yazılı olduğu EXTERNAL içindeki bu 8 dosyayı önce masaüstüne açtığınız bir dosyaya aktarın. Sonra da buradan kopyalayıp Yazı Tiplerine yapıştırın.

  9. eyvallah kardeşim adamsın sen

  10. nerde windows (fonts)


Yorumlar kapatıldı.